andainya aku punya pluang itu...........

coretan ni aku tujukan khas buat seseorang yg tak begitu aku knali tp telah aku lukakan hatinya...
mungkin........dia tak pernah tahu..setiap kali aku melihat atau mndengar nama dia, aku nak sngat mnta ampun dan maaf..mlah, aku sggup lakukan apa saja untuk mnebus salah aku trhdp dia..andainya itu boleh aku lakukan.......


sampai saat ni, aku belum mampu untuk berhadapan dengan dia mengucapkan kata maaf kerana aku belum punya keyakinan untuk itu..., memang aku yg salah...... aku hancurkan hati dia..tapi....jauh dsudut hati aku, 1 masa nanti aku dapat mnjernihkan keadaan, memohon maaf dan mgkin kami dapat bersahabat walau aku tahu pahit bagi dia......kerana....aku juga punya hati wanita........

untuk dia..............aku tahu segala yg aku bagi spnjg prkenalan kami hanya kepahitan...walau seribu kali aku sesali, waktu tu tak akan kembali..malah, aku tak ssekali salahkan dia sekiranya dia membenci aku..seandainya dia tahu setiap masa yg aku lalui penuh rasa kesalan, penuh keinginan untuk bertemu dia dan memohon maaf.........walau aku tak mampu kmbalikan masa silam dia, namun aku berharap dapat bersama dia melalui masa depan berkongsi suka duka yang dia lalui.............
maafkan aku........................



Dah Bace Eh? Thanks A Lot...:)

4 comments:

  1. adelah...at least blog ni tlong aku luahkn..yg slama ni aku pndam sorg2...

    ReplyDelete
  2. hehehe..kang marah plak orang tu baca..ke oran 2??hehe

    ReplyDelete
  3. kalau die bace ape slhnye....tp...xbce pn xpe..hehe

    ReplyDelete

pleaseee leave me something....wink.wink..^_^